søndag den 23. januar 2011

Kreativt rod ;-)


Jeg er ordensmenneske helt ud til fingerspidserne og jeg kan simpelthen ikke tåle rod omkring mig. Det giver mig hjertebanken og jeg bliver i ekstremt dårligt humør, når her er rodet.

Der er bare lige en gang imellem, når jeg er fuldstændig opslugt af et projekt, at jeg fuldstændig glemmer alt om at rydde op og lave orden...Hen over et par dage bliver det værre, værre og endnu værre. Til sidst ser det sådan ud ;-)
Her er det kort til OSH som jeg er hoppet på. Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan "serieproducere", for det havde, alt andet lige, været en god ting at mestre...jeg arbejder på sagen...

3 kommentarer:

  1. Wauw et lækkert arbejdsværelse!!
    Jeg kan god lide systemer, men jeg er et værre rodehoved.. hmm.. ; )
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Ser virkelig lækkert ud dit scrapværelse : ) jeg har normalt orden i alt, men når jeg scrapper roder jeg helt vildt, det er faktisk ret dejligt en gang imellem at kunne give slip : )
    God søndag

    SvarSlet
  3. Fedt værelse - og hvis du læser hos mig i dag så er det et velkendt fænomen. Jeg er ordensmennske i alt der har med mit arbejde at gøre - og også generelt i mit hus - men når jeg er kreative - så går det altid galt =0). Tak for kigget og god weekend. Tak fordi jeg måtte "bloglifte" dit indlæg om brev dernedefra - det er en del af Weekend WAUW i dag.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)