mandag den 10. januar 2011

Scrapboss






For mange år siden købte jeg mig fattig i ekstraudstyr til en Fiscars Scrapboss. Jeg har aldrig nogensinde fået glæde af den, for man skal bruge en del fingerkræfter, og dem har jeg desværre ikke. Når jeg kommer hjem fra arbejde og har siddet hele dagen ved et tastatur, gør det avs bare jeg skal skrælle en gulerod eller ælte dej til et brød. Godt at jeg har huset fyldt med søde hjælpere ;-)

Derfor er min Scrapboss sat i karantæne i et hjørne...men så var det lige at jeg "faldt" over disse fine plader i samme hjørne og tænkte på om jeg kunne bruge dem i min BigShot, ta-da....se bare her !
Det er jo fantastisk, 16 forskellige møstre som bliver superfine...nu mangler jeg bare en edderkoppe-die...hvem har sådan én ?

3 kommentarer:

  1. smart, jeg har også fundet mine frem for lang tid siden, men de er knap så anvendelige som dine - men de skal helt klart afprøves

    SvarSlet
  2. Edderkoppespind har jeg kun som en Cuttlebug folder - men jeg har andre af disse plader - fortæl mig liige hvordan din "sandwich" ser ud når du kører dem i bigshotten??

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)