tirsdag den 26. juli 2011

Jeg er sendt til tælling...æv

Så har jeg prøvet noget nyt...dobbeltsidet lungebetændelse...æv, det er bare en kedelig én.
Jeg er for alvor sat ud af spillet, og da jeg brokkede mig over at medicinen ikke har hjulpet her efter 4 dage, fik jeg beskeden fra lægen:"hvis du er "heldig" går der 10 uger før du er på toppen, så en anden gang skal du nok ikke vente 20 dage med at gå til lægen når du ikke kan få vejret og har høj feber" TA` DEN, FRU HYLDIG.....
Jeg napper 7 dage mere på piller og dem som jeg skal på ferie sammen med, må finde sig i at jeg hoster fælt, både dag og nat...

6 kommentarer:

  1. FY fru Hyldig. Gentag efter mig - en forkølelse varer aldrig mere end 6-7 dage - så er der noget andet galt!! Been there done that - så jeg ved at lungebetændelse er noget værre noget. RIGTIG god bedring - og drik masser af væske - koldt eller varmt er ligemeget - bare du holder slimet i lungerne tyndtflydende - så er det nemmere at hoste op. Kram herfra HQ =0)

    SvarSlet
  2. Ja, sådan går det når man prøver at tage sig sammen....Det er virkelig ikke at spøge med den slags.
    Har lige selv haft turen, men heldigvis en mindre af slagsen. Feberen var først væk på 6. dagen med penicillin - og hosten har jeg endnu - 1 mdr. efter.
    Hør efter hvad Charlie siger - det er afsindigt vigtigt med væske. MEGET væske. Og så give dig selv lov til at være syg, og få hvile. Det betaler sig i det lange løb.
    Du bør virkelig lytte til os to gamle erfarne koner, der foreløbig har skrevet her....hæhæ.

    Rigtig god bedring - og god ferie.

    SvarSlet
  3. Din stakkel... Kan du nu rette dig efter de to kloge damer ovenfor... og få så slappet af.
    Du må væbne dig med varm te og en god bog...
    Du har vel læst "Jordens søjler" af Ken Follett... ellers er det et fantastisk projekt (der er ialt 3 "mursten")... og de fås også som lydbog - hvis du er til det.
    RIGTIG GOD BEDRING...
    Kram fra mig

    SvarSlet
  4. Åhh din lille stakkel. Det er da såå surt at skulle døjes med det hele sommeren og så lige i din ferie.
    Ha en god ferie og rigtig god bedring til dig!!!

    SvarSlet
  5. God bedring... surt at du er ramt midt i sommeren!

    SvarSlet
  6. HALLOOO - et er stuegangen - hvordan har "vi" det i dag???

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)