fredag den 4. november 2011

Scrap´a´mania...Weeeee...

Åh hvor jeg glæder mig til i morgen, også selvom jeg skal pokkers tidligt op ;-)
Jeg skal mødes med en hel-hal-fuld scrappe damer, som elsker papir, lim, pynt og billeder ligesom mig.
Der skal laves kort til et godt formål: http://operationskrivhjem.blogspot.com/
- og hvis der er tid tilovers, vil jeg sysle lidt med et minialbum mere...eller shoppe...eller snakke...
Hvis du har tid og lyst, så kom forbi Roskilde hallen og se hvad vi laver. Det er en super mulighed for at se hvad "scrapbooking" er.
http://www.scrap-a-mania.dk/

4 kommentarer:

  1. Glæder mig 200% til vi ses. =0) Skal bare lige have vækket den "sovende" bjørn og pakket.

    SvarSlet
  2. YEEAAAHHHHH.... tror da også liiiige at jeg glæder mig =0)
    Vi ses simpelthen bare de næste TO dage... jubiiiii...

    SvarSlet
  3. jaaa jeg var der også sku kun lige hilse på ´de scrappe damer fra vores lille klippe klister hygge klub;0) men det blev til 5 timer og 900 kr fattiger.....
    men i var væk da vi gik så tak for hyggen knus

    SvarSlet
  4. yahh.. det var skønt at komme til roskilde. og jo du poppede jo lige op der fru Hyldig.. det var jeg ik lige klar over da jeg tog billedet. håber at det er okay...så skulle vi jo havde hilst på hinanden der ? ;O(( nå men sådankan det jo gå.. bare vi havde en fin dag og det havde vi

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)