onsdag den 9. november 2011

Stemningsbillede fra SAM og indkøb ;-)

Lidt "bling", en hvid tusch, og de sødeste papirsposer med tern, er de ikke skønne ?
Dem her, kunne jeg ikke leve uden...Lad os se om de kommer til at stå og kede sig sammen med alle de andre, eller de bliver brugt ?
Så er jeg på min pind, ca 5 minutter ;-)
Der var fine gaver fra butikkerne. Nogle lå i goodiebaggen og andre skulle man selv hente ;-)
En smule dies, de ligger så og hygger sig med de andre 117 i skuffen fra TH. Nogle nye plader til big shotten, og grungeboard, som jeg skulle have brugt til mit minialbum fra Majer´s online kursus.
Nogle fede stempler og lidt bogstaver.

Fotopapir til mine stempler fra Darkroom door, lidt papir og en ekstra mappe fra Kaiser craft med lynlåslommer til. Jeg bruger mapperne til clearstamps og spellbinders.

6 kommentarer:

  1. Nøøjj nogle dejlige ting du har købt dig..
    Er bare helt vild med de TH die´s.. meeeen prisen.. pyha... suk....
    - måske jeg skal komme og underholde nogle af dine engang tihihi...

    Dejligt at hilse på dig og tak fordi du tænker på mig :) Du sød...

    Glæder mig til at se hvad du får lavet af dine nye indkøb :)

    SvarSlet
  2. Du har da fået handlet igennem, sikke en masse dejlige ting, der er en del jeg også godt kunne bruge, lad det nu ikke "ligge og kede sig" for så er der jo ingen grund til at købe.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. tror bare jeg nøjes med at sige waaauuuww ... tillykke med det hele :)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre indkøb.Wauw.

    SvarSlet
  5. Uha, nogle lækre indkøb ; )
    Det var hyggeligt at hilse på dig igen. ; )

    SvarSlet
  6. Wow sikke mange lækkerier. Er det den lille nye gine fra TH??? Hvis ja, hvor har du købt den??
    KH 10na

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)