torsdag den 8. december 2011

På besøg i Odder !



Vi skulle til Århus med Mortens ( nr. 2 i kuldet) møbler i lørdags. Han har fået et skønt værelse på Chr d. X kollegiet. Det er rasende dyrt, men det ligger godt og alt er rent, nyt og pænt.
På vej til Århus fik jeg lokket min kære husbond forbi Odder, det er jo kun en lillebitte omvej ;-)
Jeg ville så gerne se Gitte´s nye butik (Hobbyboden), og den åbnede jo i torsdags. God beliggenhed (undskyld at jeg ikke har et billede udefra) God plads i butikken, fede varer og god betjening/vejledning. Som en ekstra scrap-bonus mødte jeg Angely (Heidi) og HeidiC , som vi kender fra Scrapsisters, det var jo ren win-win og jeg strålede som en sol hele vejen til Århus.
Tænk engang, hvis det ikke var for Scrapsisters hjemmeside, var jeg ALDRIG kommet igang med lim, saks og papir. Hvis I ikke kender dette forum, så kig forbi. Jeg tror det er det sted i Danmark, hvor der er samlet flest kvinder med den samme hobby, og er man gået i stå eller har et spørgsmål, går der ikke mange sekunder før der er svar. Der er bunkevis af inspiration til alt der kan laves af papir.
P.S Vil I se mine indkøb ?

11 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig at du kom over og se Gittes nye butik, det vil jeg meget gerne, syntes hun har mange dejlige ting.
    Selvfølgelig vil vi gerne se dine indkøb:0)

    SvarSlet
  2. Næ, hvor dejligt at du lige fik lokket manden forbi Gittes butik : ) dejlige billeder. Selvfølgelig vil vi gerne se, hvad der kom med hjem, vi er jo nysgerrige tihi...
    Rigtig god 8 dec

    SvarSlet
  3. Det er så kvindeligt at være nysgerig, så jeg ville også gerne se Gittes nye butik, som ser helt vidunderlig ud, og dine indkøb. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Dejligt, at I lige kunne smutte forbi Gittes nye butik - har ikke selv været der endnu, men kommer tid, kommer råd.... hun kunne nu også godt ha' valgt et sted lidt nærmere Skive ;0)
    Selvfølgelig vil vi gerne se, hvad du har købet.

    PS. Jeg har stemplet med VersaMark på mit hjertekort, før det er clearembosset. Hilsen Elsebeth

    SvarSlet
  5. Ja, selvfølgelig vil vi se dine indkøb fra Gittes nye lækre butik. Esbjergscrapperne planlægger en tur der op i det nye år - og jeg GLÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Iiih, sikke et fint billed(r) det var bare så hyggeligt at rende i dig helt her ovre :)
    Ja da, vi vil se indkøb!

    SvarSlet
  7. Den ser rigtig indbydende ud Gittes nye butik.
    Må se om der ikke kan blive en tur der op i det nye år.

    SvarSlet
  8. Er det ikke mærkeligt, når de sådan flytter hjemmefra ? Glæder mig rigtig meget til at se hvad du købte, synes det altid er nogle super lækre ting...

    SvarSlet
  9. Kan da godt forstå at du var glad for at kigge forbi Gittes nye butik - det ser skønt ud på billederne - prøver også at regne ud hvordan jeg lige kan kommme et smut forbi....

    Se indkøb - JA TAK...

    SvarSlet
  10. HVOR ER DU HELDIG. Tænk at komme i det slaraffenland. Jeg vil også derop en dag. !00 % sikkert.
    Selvfølgelig vil jeg se billeder af indkøb. Var det ikke et dumt spørgsmål ???
    God aften til dig.

    SvarSlet
  11. Det ser SÅ hyggeligt ud!
    Jeg er så ærgeligt over at det ligger så langt væk.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)