fredag den 27. januar 2012

Basis indkøb


Jeg har shoppet lidt igen, denne gang i den lidt kedelige ende af scrap-skalaen. En masse basis-karton i rette størrelse til et lille søndagsprojekt jeg har arrangeret, mere herom en anden dag. Tynde metaltusser, en punch jeg har haft kig på længe, lidt supertape og 3d puder. Stjernestrimler, hvis nu nogen skulle få lyst til at lære at have stjerner med 12 strimler, fniiiissss. Hov forresten, hvis nogen af jer ser stjernestrimler (hvide) på 2, 3, eller 4 cm, må I gerne fortælle mig hvor de kan købes. CC hobby har udsolgt :-(

5 kommentarer:

  1. Ja det er ikke alt der er lige spændende at købe, men nødvendigt.
    God fredag.

    SvarSlet
  2. Nu igen ? haha...
    Men den slags basisvarer skal jo desværre til.
    Jeg kan ikke hjælpe med stjernestrimler. Desværre.

    SvarSlet
  3. Det er da gode sager du har købt, der er jo visse ting som man må ha for at kunne være kreativ. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Så længe det ikke er madvarer, babybleer eller vaskepulver så er der i min verden ikke ret meget indkøb der er kedeligt. Så til lykke med nyanskaffelserne og god weekend. =0)

    SvarSlet
  5. Basis er godt og sjovt når det er scrap ; )
    Tillykke med dine nye varer.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)