torsdag den 19. januar 2012

Unik Scrap









Vi var i jylland igen i lørdags, og på kortet kunne jeg se at vi kun skulle ud på en lille-bitte omvej, for at besøge Benedikte i Unik-scrap. Det blev nu til en lang og snørklet omvej, fordi jeg stolede mere på gps´en end jeg burde. Vi nåede frem og kunne afhente min og Lisbeths forudbestillinger, der kom også et par andre småting med i kurven ;-)

Det var hyggeligt at møde Benediktes mor, hende kender vi jo fra "Scrap´a´mania" ;-)

Selv Celine blev nysgerrig og skulle med ind og kigge (lige nu ærgrer jeg mig gul og grøn over at jeg ikke fik købt nogle flere stempler, der var jo 20% rabat)

Her er lidt stemningsbilleder og et billede af mit lille indkøb. Der er en 30x30 box, lidt papir, en ny spellbinder, qk sløjfe, TH banner, bogstaver og sværte, lidt flere zutterringe til samlingen og det nye Magnolia ink.

5 kommentarer:

  1. De indkøb var da nok en "lille" omvej vær, dejligt at få et blik ind i paradiset, uha hvor er der meget godt, utroligt du ikke købte mere, men det fortrød du jo også da du kom hjem.
    Har du ikke lagt mærke til at det man køber, skænker man ikke mange tanker, men det man lader være med at købe, kan man tænke på i dagevis. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Ja, er vi ikke heldige, at have sådan en butik i Jylland ?
    Og du kan godt fortælle din familie, at det er en stor omvej værd at kigge forbi Unik. Næste gang i er i Jylland.
    Dejlige ting du fik med hjem. God fornøjelse med dem.

    SvarSlet
  3. Åh hvor ser det spændende ud, nu må jeg også snart få Fiestaen til at sætte kurset mod Unik ◕‿◕
    Kan da godt forstå der kom lidt ekstra med hjem ◕‿-

    SvarSlet
  4. Det lyder ellers hyggeligt, trods omvej.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå du ville den lille omvej så du kunne
    smutte ind forbi ;)
    Det ser rigtig lækkert ud med de nye ting du fik
    fundet dig :)
    Lækkert med den gode box!!!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)