tirsdag den 22. maj 2012

Mit scraprum

I skabet under mit hævesænkebord er der 4 skønne skuffer med plads til en masse. Her er det Tim Holtz der holder til, en bunke af ting og dimser som jeg endnu ikke har haft brug for, selvom det var et MUST, da det kom frem i butikkerne.
Her er det ministemplerne og et mindre udvalg af blyanter til at farvelægge stempler med. H2O, Derwant inktense,Derwant akvarelblyanter og prismacolors. Dem der følger med på min blog, ved at jeg farvelægger helt vildt meget, ca 3 motiver om året ;-)
Her er det forskellige dies der ligger stablet, samt en lille kurv med nye stempler som endnu ikke er kommet i brug.

3 kommentarer:

  1. Det er da helt utrolig, håber jeg får det sådan en dag..... for så har jeg mange scrapsager:)
    Mette du må i gang:)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejligt ud, og jeg forstår godt du kun når tre stempler om året, det tager da tid at holde orden i skufferne, her ligger alt "hulter til bulter" jeg må vist lærer noget af dig, jeg må heller tilføje at jeg slet ikke når at farvelægge noget, måske et "hvis bølgerne går højt" knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Sikken en lækker orden :)
    Du shopper vist mere end du når at scrappe tihihi ;)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)