tirsdag den 1. maj 2012

Ting fra gamle dage

Dette mærke " Queen & co." har jeg RIGTIG meget af i gemmerne, alt muligt smådims, og som i disse 2 beholdere, plastikbogstaver. Tro det eller ej, der er 100 bogstaver i hver æske...Jeg har aldrig nogensinde haft åbnet nogle af alle de små æsker og bøtter, og jeg aner simpelthen ikke hvad det skal bruges til. Der er alt muligt dims der passer sammen i farverne.
  - og når nu vi er ved ting, som jeg aldrig har fået åbnet, så er der her 3 æsker "look a like brads" med 2 ben som jeg heller ikke ved hvordan man skal bruge.
  - og NU kommer vi til noget af det mest (grrr...)...En lille bitte æske med 12 miniblomster i, til 29 kr ! Men okay, æsken er da sød, ikk´?
- ligeså tåbeligt...et meget lille antal knapper som ligner fnug til 39 kr.

Fortsættelse følger, for i min oprydningsfase har jeg fundet VIRKELIG meget af den slags...kan man kalde det "Retro-scrap" ?

11 kommentarer:

  1. Nøøjj nogle lækre ting Mette...
    De der brads dem ville jeg pille benene af
    og lime på med lim eller puder på det jeg laver.. Eller trykke benene ind så de kommer til at blive som på rigtige brads er nu..

    Hold da op de dyrer de blomster- men de flotte... og ja æsken kan du jo altid bruge senere hen til en lille værtinde eller pengegave eller pynt derhjemme :)

    Plastik bogstaverne er da gode til LOér du kan jo altid male dem eller komme glossy accent på..??
    De kunne også bruges til at lime på et helt ark karton og bruges som baggrunde på kort, sådan lidt skole børne kort måske...

    Det sjovt hvad man kan finde frem af ting man bestemt ikke aner hvad man skal stille op med- men som man jo engang er faldet helt vildt for siden man har ofret penge på det :)

    Rigtig god 1maj :)

    SvarSlet
  2. Hehe, de øverste bogstaver var også noget af det første jeg købte. De er fede, hvis du sætter dem fast på kort eller LO med hæfte/clipse-maskinen eller kører dem gennem Xét. Det pigekort på min blog lige nu, hvor der står Ida på er de bogstaver :o)Du kan sælge dem til mig, hvis du vil. KH 10na

    SvarSlet
  3. Sikke da nogle lækre ting, du har fundet i gemmerne.
    Måske du skulle lave den som Rysse har gang i med at lave xx antal ting før du må købe nyt igen og så få tømt ud i gemmerne?

    Rigtig god tirsdag til dig.

    SvarSlet
  4. Ja, vi samler vist alle til bunke, jeg vil ikke komme med flere idder, åee jo, hvis du ikke aner hvad du skal bruge det til, så lav en lille hurtig candy, knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Ha ha... ja det er utroligt, hvad der gemmer sig bagerst i skabet. Når man så sidder med det i hånden - tænker hvorfor mon jeg har købt dette ????? Jeg er sikker på du finder på noget sjovt eller flot at bruge tingene til. Skøn dåse i øvrigt.

    SvarSlet
  6. Det er da utroligt som man kn glemme de der en gang så lækre indkøb. Jeg vil give morkaren ret. Hvis tanken er at det hele skal ud, så lav en giveaway =D

    SvarSlet
  7. Ha Ha Ha Ha ... jeg sidder og klukgriner og nikker vældigt genkendende til dine fund. iiih hvor jeg kender det med at genfinde mystiske indkøb... meeenn... nogle gange kan der være fund imellem.

    SvarSlet
  8. Det er sjovt at se hvad du har i gemmerne.
    Måske man selv skulle rydde lidt op i scrapsagerne ; )

    SvarSlet
  9. Åh, hi .. ja, jeg har også uåbnede sager i gemmerne. Endda noget som jeg bare var såååå vild med :D

    SvarSlet
  10. waw bare jeg havde så mange æsker, dåser og ligende - som ikke er åbnet, alt det jeg køber flår jeg op, lige når jeg kommer ind af døren, ha ha. Men jeg har også kun scrappet rigtig i 1 år:)
    Glæder mig at se, hvad der var af spændende ting, før jeg vidste at der var noget der hed scrap:)

    SvarSlet
  11. Og jeg troede jeg var samler :D hvad med at udfordre dig selv, f.eks. Hver uge skal der bruges en ting fra lageret. Alt kan vel farves så det passer til nu

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)