tirsdag den 28. maj 2013

Mini crop i køkkenet


Sanne og jeg var på kursus hos STI i Love2scrap d. 14 maj - og vi var slet ikke færdige med at klippe og klistre, så vi aftalte at mødes om fredagen... Køkkenet blev ryddet og vi sad fra om eftermiddagen til langt over midnat.
Den dag vi var på kursus fandt jeg ud af at jeg manglede et par småting...
Her er indholdet i månedspakken i maj. En lækker serie som jeg er ved at lave et minialbum af. Det skal indeholde billeder og diverse dims fra vores tur til Rom (tror jeg)
Denne blog havde min veninde Lotte taget med hjem til mig fra sverige, og da hun har fødselsdag d. 18 maj, ville jeg gerne lave et kort til hende hvor jeg brugt noget af papiret.

Skabet har jeg liftet hos Stine 66, hun sad og lavede et par eksempler til SAM i foråret.

9 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud, og kortet er super flot.
    kram sanne

    SvarSlet
  2. Ser super hyggeligt ud... og sødt kort...

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud og super lækkert kort og indkøb:-))))

    SvarSlet
  4. Hvor må ddeet bare være hyggeligt at há nogen så tæt på, man kan hygge sig med en gang imellem, og sike et fint kort og lækre indkøb også.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort og det var da godt I ikke var flere til scraphygge - sådan som i fylder...hihi.
    Dejlige ting du lige fik med hjem.

    SvarSlet
  6. Det ser meget hyggeligt ud og
    et super kort.
    Go` eftermiddag

    SvarSlet
  7. Hvor hyggeligt :).
    Lækkert med nye legesager - sjovt som man ALTID mangler noget ;)

    SvarSlet
  8. Til lykke med de fine nye ting og IHH hvor I hygger. =0)

    SvarSlet
  9. Det lyder hyggeligt! Og rigtig sødt kort.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)