søndag den 18. oktober 2015

Runde kort


Jeg har opgivet at bruge min Martha Stewart fidus som kan skære cirkler, så jeg måtte købe et diessæt i stedet for.
Dorthe anbefalede mig at finde et sæt fra presscut og det har jeg ikke fortrudt et sekund. 24 dies til samme pris som en spellbinder koster. Bevares - der ER da kvalitetsforskel, men hvor tit buger man dem ?
Her har jeg lavet et kort til naboens datter som også er Celines veninde.

Her er det vores egen søn som fik et rundt kort. Bagsiden er også pyntet med kort fra GummiApan.

4 kommentarer:

  1. Super flotte kort du har lavet. God ide med runde kort!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Måske man lige skulle kigge på de dies. :-)

    SvarSlet
  3. Super ide, med et cirkel kort :0)
    Knus her fra..

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)