fredag den 26. februar 2016

Det sødeste lille fif # til dato

I går, midt i morgenkaffen, kunne jeg med stor glæde læse på Facebook at Cecilie og Kristian´s lille søn Birk var kommet til verden.

I dag kom der så et billede på - og han er en yndig lille dreng :-)

Jeg har lavet dette kort ud fra fif  #16 på Operation Skriv Hjem´s blog. Under etiketten
 "14-dages fiffet" kan du se hele samlingen af fif som Cecilie har lavet til os.

Hun er min største inspirationskilde når fantasien er gået fløjten, og derfor skulle mit kort til lille Birk da også være et fif # kort.

Jeg glæder mig til at se flere billeder af den lille prins og inden længe lander dette kort hos de nybagte forældre. Læs mere her




4 kommentarer:

  1. Hej Mette - så er alt som det skal være - dit kort er det første link =0) Og et rigtig fint kort er det. TAK for dit bidrag til den lille lækre Birk. Knus

    SvarSlet
  2. Så fint kort, til den lille prins. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint. Og tænk at vi skulle opleve en OSHbaby......! Det er da så dejligt.

    SvarSlet
  4. Super sødt kort, Mette. Mit er på vej til Tyskland, så det bliver først offentligt, når jeg ved C & K & B har modtaget...!! knus

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)